2B arazileri ile ilgili kanun taslağında neler olacak?

2B arazileri ile ilgili kanun taslağı hazır! Kamuoyunda uzun zamandır tartışılan 2B arsalarıyla ilgili son açıklama Çevre ve Orman Bakanı Veysel Eroğlu'ndan geldi.
15.04.2011 - 11:36
Yazı Boyutu

Çevre ve Orman Bakanı Veysel Eroğlu, 2B ile ilgili kanun taslağının hazır olduğunu bildirdi. Bakan Eroğlu, AK Parti Antalya İl Başkanlığında partililerle bir araya geldi. Bir partilinin 2B konusundaki sorusu üzerine Eroğlu, bu konudaki çalışmaların yüzde 80'ini tamamladıklarını söyledi.

Önceki hükümetler zamanında başlayan çalışmaların ölçüm yapılamaması nedeniyle sonuçlanamadığını belirten Eroğlu sözlerini şöyle tamamladı:

"2B ile ilgili kanun taslağı hazır. Sadece Tapu Kadastro Genel Müdürlüğü'nün bazı bölgelerdeki çalışmalarını tamamlamasını bekliyoruz. Ornan kadastrosunun yüzde 95'i de bitti. Onları da tamamlayarak tam manasıyla çıkarmak istiyoruz. Bu konuda hazırlıklar yapıldı.
Muhtemelen bu yıl' sonuna doğru, Meclis açılınca gündeme geleceğine inanıyorum. Bu çözülmesi gereken bir kangren. Çünkü bazıları sanıyor ki bu orman alanlarının satılması.

Bu orman vasfını kaybetmiş, üzerine fabrikalar, beldeler, organize sanayi bölgeleri kurulmuş yerler. Sanıldığı kadar büyük de değil. Yolları, gölleri çıktıktan sonra 235 bin hektar. Halbuki biz sadece 2009 yılında bunun iki katından fazla ornan kazandırdık. Bunu milletimizin bilmesi lazım."

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000