NOVADA OUTLET KEŞAN

NOVADA OUTLET KEŞAN Keşan Ticaret Borsası’nın arsasını ihale ile alan Turkmall, bölgenin ilk açıkhava konseptli alışveriş merkezini inşa edecek.
18.11.2011 - 16:15
Yazı Boyutu

Sosyal yaşama renk katacak olan Novada Outlet Keşan, sadece bölge halkının değil, yabancı turistlerin de çekim merkezi olacak.

Türkiye'nin alışveriş merkezi geliştirme ve yatırımı konusunda lider firması Turkmall, yatırımlarına devam ediyor. Keşan Ticaret Borsası'nın 72 dönümlük arazisini satın alan Turkmall, Novada Outlet Keşan'ı bölgeye kazandıracak. Novada Outlet Keşan, açıkhava konsepti ile keyifli alışverişin de merkezi olacak. Keşan Dört Yol Kavşağı'nda inşa edilecek olan alışveriş merkezi, yaklaşık 1.000 kişiye istihdam sağlayacak.

30 bin metrekare kiralanabilir alanı ile ulusal ve uluslararası pek çok markayı bölge halkı ile buluşturacak olan Novada Outlet Keşan, yerel yatırımcılara da fırsat sunacak. Birbirinden eğlenceli etkinlikleri ile sosyal yaşama renk katacak olan Novada Outlet Keşan, yerli tüketicilerin yanı sıra yabancı turistlerin de tercih edeceği bir alışveriş merkezi olacak.

Firma Yorum İnşaat
Proje Yorum İstanbul
Telefon 444 84 94
Adres Yorum İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Multikent, ev alan kadınların masraflarını karşılayacak!
06.03.2015 17:11
Ulak Grup bünyesinde yer alan Multikent, Dünya Kadınlar Günü’nde alan kadınların yeni evlerinin taşınma, çilingir ve DASK masraflarını karşılayacak.
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000