Ahenk İstanbul Emin Evim nerede?

Ahenk İstanbul Emin Evim nerede? Emin Evim imzasıyla Beylikdüzü-Gürpınar'da hayata geçirilen Ahenk İstanbul projesinde toplam 500 konut yer alıyor
05.03.2013 - 15:19
Yazı Boyutu

 

Beylikdüzü Gürpınar'da yükselen Ahenk İstanbul projesi 6 katlı 8 blokta 500 konut ve 100 mağazadan meydana geliyor. 30 bin metrekarelik alana kurulan Ahenk İstanbul projesi Emin Evim imzası taşıyor. Projede yüzde 1 KDV avantajı sunuluyor. 
 
Emin Evim Ahenk İstanbul projesi 3 bin metrekare kapalı sosyal tesis alanına sahip Yüzde 68'i yeşile ayrılmış olan Ahenk İstanbul'da 1+1, 2+1 ve 3+1 daireler yer alıyor. 
 
 
 
Adnan Kahveci Mahallesi, İnönü Caddesi, No: 71 Gürpınar/Beylikdüzü adresinde bulunan Ahenk İstanbul projesi Doğa Koleji ve Hz. Ali Camii'nin yanı başında yükseliyor. E-5 Karayolu'na yakın bir konumda yer alan Ahenk İstanbul projesinin hemen karşısında Sanica bulunuyor.
 
Ahenk İstanbul projesinin çevresinde Kolan Hastanesi, Medicana Hastanesi, Beylikdüzü Belediyesi, Fen Lisesi, Marmara Park AVM ve Perla Vista AVM yer alıyor. 
 
Ahenk İstanbul Emin Evim İletişim Bilgileri;
 
 
Telefon: 0212 855 85 55
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Firma Emin Evim
Proje Ahenk İstanbul
Telefon 0212 855 85 55
Adres Ahenk İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Elysium Elit Koşuyolu satışa çıktı!
05.03.2015 13:15
Ofton İnşaat, İstanbul Anadolu Yakası’nın en nezih semtlerinden Koşuyolu’ndaki yeni yaşam projesi Elysium Elit Koşuyolu'nu satışa çıkardı.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Sayanlar'dan oğullarına 16 milyon dolarlık hediye!
05.03.2015 09:09
Seda Sayan, oğlu Oğulcan Engin’e mezuniyet hediyesi olarak Cihangir’de bina satın aldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000