Beylikdüzü’nün gizemli projesi Ekim ayında görücüye çıkıyor!

Beylikdüzü’nün gizemli projesi Ekim ayında görücüye çıkıyor! İstanbul’un en hızlı değer kazanan ve gayrimenkul yatırımlarıyla dikkatleri üzerine çeken bölgesi Beylikdüzü’nde yeni bir proje daha yükseliyor
23.08.2013 - 08:15
Yazı Boyutu

İstanbul'un en hızlı değer kazanan ve gayrimenkul yatırımlarıyla dikkatleri üzerine çeken bölgesi Beylikdüzü'nde yeni bir proje daha yükseliyor. İlginç bir pazarlama stratejisinin izlendiği proje, buradayasamakistiyorum.com web sitesi üzerinden gizemli bir tanıtım yapıyor.

Beylikdüzü'nde uzun zamandır merakla beklenen 78.000 metrekare arsa üzerinde inşa çalışmaları başladı. Bölgenin en değerli arsaları arasında yer alan proje alanı, E5 Otoyolu'na yakınlığı ve bitişiğindeki koru ile öne çıkıyor.

Bir çok firmanın talep gösterdiği arsa üzerinde 5 firmanın ortak girişimiyle ve yaklaşık 150 milyon Dolar yatırımla bir proje yükseliyor.

Konut ve ticari alanların yer alacağı projenin inşaat alanı ise 275 bin metrekareye ulaşıyor.

Ekim Ayında Lanse Edilecek

Gizemli proje olarak adlandırılmaya başlayan proje için ilginç bir pazarlama stratejisi yürütülüyor. Ekim ayında lanse edilecek proje için oluşturulan web sitesi; buradayasamakistiyorum.com'da proje için ön talep toplanıyor.

Markası ve detayları lansman dönemine kadar gizli tutulan projeye konumu itibariyle şimdiden yüzlerce kişinin yoğun ilgisi görülüyor.

Bölgenin en değerli arsası olarak da nitelendirilen proje alanı, yeni bir çekim merkezi oluşturacak.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sel nedeniyle 7 bin kişi evsiz kaldı!
04.03.2015 10:01
Brezilyanın kuzeybatısındaki Acre eyaletinde şiddetli yağışın neden olduğu selde 7 bin kişi evsiz kaldığı belirtildi.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000