İzmir Enternasyonal Fuarı, 31 Ağustos’ta kapılarını açıyor!

İzmir Enternasyonal Fuarı, 31 Ağustos’ta kapılarını açıyor! Bu yıl 81'incisi düzenlenecek olan İzmir Enternasyonal Fuarı (İEF) 31 Ağustos Cuma günü kapılarını açıyor. Bin 90 firmanın katılacağı fuar 9 Eylül'e kadar sürecek
30.08.2012 - 07:07
Yazı Boyutu

 

Bu yıl 81'incisi düzenlenecek olan İzmir Enternasyonal Fuarı (İEF) 31 Ağustos Cuma günü kapılarını açıyor. Bin 90 firmanın katılacağı fuar 9 Eylül'e kadar sürecek.

Ana teması “Yaşamın Her Alanında  Tasarım” olan 81. İzmir Enternasyonal Fuarı'nda dünyanın her köşesinden 64 ülke yer alacak. Fuara Türkiye içinden de toplam 37 il katılacak.

Kapılarını 31 Ağustos Cuma günü açacak fuarda gıda, sağlık, finans, tekstil, otomobil, inşaat gibi 19 ürün grubu bulunacak. Ayrıca konserler, sinema, söyleşiler, tiyatro, yarışmalar, dans gibi 30'a yakın etkinlik düzenlenecek.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanvekili Sırrı Aydoğan'ın verdiği bilgiye göre bu yıl ilk kez Latin Amerika ülkeleri İEF'ye toplu olarak katılacak. Küba, Meksika, Arjantin, Kolombiya, Ekvator, Peru, Şili ve  Venezuela Türkiye'de ilk kez bir organizasyonda partner bölge olarak yer alacak.

Fuar giriş ücretleri geçen yıl olduğu gibi tam 2 lira, öğrenci 1 lira olarak belirlendi. Girişlerde kentkart kullanılacak, ziyaret saatleri 16.00-23.00 arası olacak.

Sırrı Aydoğan, emniyet güçlerinin geniş güvenlik önlemleri alacağı fuar  boyunca İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin de 500-600 çalışanla destek sağlayacağını  kaydetti.

Aydoğan, fuara her yıl ortalama 1,5 milyon ziyaretçinin geldiğini, bu  sene rekor kırılacağına inandığını sözlerine ekledi.

Hürriyet

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sel nedeniyle 7 bin kişi evsiz kaldı!
04.03.2015 10:01
Brezilyanın kuzeybatısındaki Acre eyaletinde şiddetli yağışın neden olduğu selde 7 bin kişi evsiz kaldığı belirtildi.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000