Kurtköy Park Life güncel fiyat listesi!

Kurtköy Park Life güncel fiyat listesi! Cihan İnşaat tarafından Kurtköy’de inşa edilen Park Life Evleri’nde konutlar 133 bin lira ile 609 bin lira arasında değişen fiyatlarla satılıyor
15.11.2011 - 19:25
Yazı Boyutu

Cihan İnşaat tarafından Kurtköy'de inşa edilen Park Life Evleri'nde konutlar 133 bin lira ile 609 bin lira arasında değişen fiyatlarla satılıyor

16 bin metrekarelik alan üzerinde hayata geçirilen Park Life Evleri, Kurtköy'de konumlandırılıyor. 10 katlı 5 blok ile 3 konaktan oluşan projede toplam 245 konut bulunuyor.

Kurtköy'de hayat bulan Kurtköy Park Life Evleri'nde 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+1 konut seçenekleri bulunuyor.

Fiyat listesi

1+1 konutlar 133 bin lira ile 181 bin lira, 2+1 konutlar 241 bin 500 lira ile 272 bin 500 lira, 3+1 konutlar 299 bin lira ile 570 bin lira, 4+1 konutlar ise 502 bin lira ile 609 bin lira arasında değişen fiyatlarla satışa sunuluyor.

Kurtköy Park Life Evleri'nin teslimatının 2013 yılı Ağustos ayında yapılması planlanıyor.

Kurtköy Parklife Evleri İletişim Bilgileri

Web adresi: www.cihaninsaat.com

Telefon numarası: 216 482 72 00

emlaktasondakika

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000