Bizim Evler 4'te peşinat ikiye bölünüyor

Bizim Evler 4'te peşinat ikiye bölünüyor İhlas İnşaat tarafından Ispartakule'de hayata geçirilen Bizim Evler 4 projesinde daireler 180 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor
06.08.2011 - 11:07
Yazı Boyutu

İhlas Holding'in tüketicilere sunduğu Bizim Evler 4'ün kampanyası başladı. Yüzde 25'lik peşinatın ikiye bölündüğü kampanyada geri kalan yüzde 15'lik peşinat, bir yıl içerisinde tüketicinin istediği bir tarihte geri ödenebiliyor. Ayrıca 144 ay vade imkanı sunulan projede 5 ayrı banka ile çalışma imkanı sunuluyor. Kampanya Ramazan ayı boyunca sürecek.

Bizim Evler 4 iletişim bilgileri
Web: www.bizimevler.com.tr
E-posta: bilgi@bizimevler.com.tr
Tel: 0 212 405 10 00

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
Sektörden Haberler
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Emaar, Cheesecake Factory'yi İstanbul'a getiriyor
28.02.2015 10:03
Emaar Square AVM, Amerikan zinciri Cheesecake Factory’nin Türkiye’deki ilk şubesine ev sahipliği yapacak.
Küçük mekanlarda yaşamak isteyenlere 30 harika ev!
27.02.2015 15:33
Büyük evler yerine, minik bir yuva tercih edenler bu evlere bayılacaklar...
Konut fiyat endeksi 1,04 arttı!
27.02.2015 16:11
Türkiye Konut Fiyat Endeksi, 2014 yılı aralık ayında yüzde 1,04 artarak 170,01'e yükseldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000