Divan Residence Halkalı’da hemen teslim daireler! 150 bin TL!

Divan Residence Halkalı’da hemen teslim daireler! 150 bin TL! Kuzu Grup tarafından Halkalı'da hayata geçirilen Divan Residence projesinde daireler 150 bin liradan başlayan fiyatlarla sahiplerini bekliyor. Üstelik hemen teslim!
04.11.2010 - 04:31
Yazı Boyutu

 

Kuzu Grup tarafından İstanbul halkalı'da inşa edilen Divan Residence, büyüklükleri 57 ile 111 metrekare arasında konutlardan oluşuyor. Divan Residence'ta 1+1'lerin fiyatları 150 bin TL ile 260 bin TL arasında değişiyor. İnşaatı tamamlanan ve hemen teslim edilen Divan Residence'ta 2+1 daireler ise 225 bin TL ila 340 bin TL'ye satılıyor.

120 aya kadar yüzde 0.95 faiz oranından konut kredisinin kullanıldığı Divan Residence'ta yüzde 10 peşinatla konut kredisi kullanılabiliyor.

Kuzu Grup bünyesinde uygulanan kampanyaya göre de yüzde 5 verenler konut sahibi oluyor. Kampanyaya göre yüzde 5 peşinatın ardından 4 ayda b,ir 3 ara ödeme yapılıyor. Kalan bakiye ise 60 ay boyunca sıfır faizle ödeniyor.    

Mart 2008'de başlayan projede konut teslimleri geçen mayıs ayından itibaren başladı. Şu an projenin yüzde 20'sinde yaşam sürüyor. Toplam 743 daire ve 26 dükkanın bulunduğu Divan Residence'ın şu ana kadar yüzde 80'inin satışı yapıldı.

 

Divan Residence iletişim bilgileri

Web: www.divanresidence.com

E-posta: iletisim@divanresidence.com

Tel: 0 212 444 98 00

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000