Innovia 2’de ev alana mobilya hediye!

Innovia 2’de ev alana mobilya hediye! Yeşil İnşaat, düzenlediği kampanya ile Beylikdüzü’nde inşası süren İnnovia 2’den kasım ayı sonuna kadar konut alanlara mobilya hediye ediyor
28.11.2010 - 23:57
Yazı Boyutu


 
Sınırlı sayıda daireler kalan Innovia 2'nin evinizi seçin, taksitlerinizi evinize taşınınca ödemeye başlayın kampanyasından Kasım ayının sonuna kadar yararlananların ev mobilyaları da Yeşil İnşaat'tan hediye.
 
Haziran 2011'da teslim edilecek olan Innovia 2'den Kasım ayının sonuna kadar daire alan ev sahiplerine özel bir kampanya sunan Yeşil İnşaat her zamanki farklılığını yine gösteriyor.   Kasım ayının sonuna kadar Innovia 2. Etaptan bir daire alanlara ev mobilyaları hediye ediliyor. Innovia 2'de sınırlı sayıda kalan dairelerden satın alanlar hem ödemelerini taşındıklarında yapmaya başlayacaklar hem de Yeşil inşaat'tan mobilyaları için hediye çeki kazanacaklar.
 
1+1 daire satın alanlara 5.000 TL,  2+1 daire satın alanlara 8.000 TL ve 3+1 daire satın alanlara 10.000 TL değerinde mobilya hediye çeki Yeşil İnşaat tarafından verilecek.
 
Innovia 2'deki evlerine taşınmadan Innovia'nın satış ofisinin alt katında kurulacak özel showroomdan mobilyalarını seçebilecek ev sahipleri Haziran ayında evlerinin keyfini sürecek. Haziran 2011'in sonuna kadar geçerli olan hediye çekleri ile evinizi sizde dilediğiniz gibi döşeyin…

İnnovia iletişim bilgileri
Web: http://www.innovia.com.tr/
E-posta: info@yesilinsaat.com.tr
Tel: 0 212 414 08 00

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000