Zephyros Gökçeada'da fiyatlar ne kadar?

Zephyros Gökçeada Dtrk tarafından hayata geçirilen Gökçeada'nın ilk konut projesi Zephyros'da yer alan daireler 57 bin 500 liradan başlayan fiyatlarla alıcılarını bekliyor.
26.12.2011 - 10:02
Yazı Boyutu

Gökçeada'nın 41 konuttan oluşan Zephyros projesi değerli taşların adlarını taşıyan bölümlerden oluşuyor. Aquamarin, elmas, kuvars, lal, sapphire, yakut, yeşim ve zümrüt adı verilen bloklardan oluşan projede 1+1, 2+1 ve 2+1 dubleks ve kişiye özel tasarlanacak 3+1 daire tiplerinde konutlar bulunuyor.

FİYAT LİSTESİ

Projede yer alan dairelerden; 47 ile 62 metrekarelik 1+1'ler 57 bin 500 lira ile 73 bin liradan, 64 ile 81 metrekarelik 2+1'ler 79 bin lira ile 99 bin liradan ve 81 ile 117 metrekarelik 2+1 dubleks daireler ise 97 bin lira ile 140 bin liradan satılmakta.

Zephyros projesinde 30 Aralık'a kadar geçerli olan lansman fiyatlarına Ocak ayı itibariyle zam gelecek.

TESLİM TARİHİ

2012 yılının Aralık ayında konut teslimlerinin yapılacağı Zephyros projesinin sosyal olanakları arasında; geniş bahçeler, çocuk oyun parkı, dinlenme alanları, yürüyüş yolları, peyzaj alanları, otoparklar ve seyir terasları yer almakta.

Zephyros İletişim Bilgileri

Web adresi: www.adasenicagiriyor.com

Mail: info@adasenicagiriyor.com

Telefon : 0 286 214 27 79

Faks : 0 286 214 2809

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
57 BİN LİRADAN BAŞLIYOR!
22.12.2011 - 14:00
Zephyros teslim tarihi
21.12.2011 - 18:35
Zephyros fiyat listesi
21.12.2011 - 18:34
Sektörden Haberler
Multikent, ev alan kadınların masraflarını karşılayacak!
06.03.2015 17:11
Ulak Grup bünyesinde yer alan Multikent, Dünya Kadınlar Günü’nde alan kadınların yeni evlerinin taşınma, çilingir ve DASK masraflarını karşılayacak.
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000