Bulut İnşaat Evviva Nirvana daire fiyatları!

Bulut İnşaat Evviva Nirvana daire fiyatları! Bulut İnşaat Evviva Nirvana projesi Bahçeşehir’de hayata geçiriliyor
19.04.2013 - 15:54
Yazı Boyutu

Bulut İnşaat Evviva Nirvana projesi Bahçeşehir'de hayata geçiriliyor. İçerisinde normal dairelerin yanı sıra villa seçeneklerinin de yer aldığı projede peşin ödemeler için yüzde 10 oranında indirim sağlanıyor. 23 Mayıs 2013 Pazar gününe kadar KDV bizden uygulamasının sunulduğu Evviva Nirvana Bahçeşehir'de fiyatlar 116 bin liradan başlıyor.

Konut teslim tarihi Aralık 2015 olarak belirlenen Nirvana Bahçeşehir Konutları'nda 1+1 dairelerin fiyatı 116 bin liradan, 2+1 dairelerin fiyatı 190 bin liradan, 3+1 dairelerin fiyatı 224 bin liradan ve 450 metrekarelik villaların fiyatı 1 milyon 800 bin liradan başlıyor. 5 katlı 13 bloğun yanı sıra rezidans bloklarının da yer aldığı Evviva Nirvana Evleri içerisinde 4 ayrı tipte 20 villa yer alıyor.

Proje içerisinde fitness center, açık yüzma havuzu, sauna, Türk hamamı, buhar odası, otopark, bireysel sauna, garaj gibi birçok seçenek bir arada sunuluyor.

Nirvana Bahçeşehir İletişim Bilgileri

Web: http://www.bulutinsaatyapi.com/

Telefon: 444 2 561

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Bulut İnşaat
Proje Evviva Nirvana
Telefon 444 2 561
Adres Evviva Nirvana Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000