EVORA İSTANBUL

EVORA İSTANBUL Teknik Yapı’nın Tuzla’da gerçekleştirdiği Evora İstanbul projesinde stüdyo daireler 76 bin 900 TL’den satışa sunuluyor
26.11.2011 - 16:22
Yazı Boyutu

Teknik Yapı'nın Tuzla'da gerçekleştirdiği Evora İstanbul projesinde stüdyo daireler 76 bin 900 TL'den satışa sunuluyor

Teknik Yapı'nın Tuzla'da satışa sunduğu 4.304 konutluk Evora İstanbul projesinde satışa çıkan ve projenin ilk etabını kapsayan 15 blokta toplam 1.509 daire yer alıyor.

Fiyat Listesi

Metrekare birim fiyatı ortalama 1.550 TL'den başlayan projede ;stüdyo daireler 76.900 TL'den ,1+1 daireler 84,200 TL'den ,2+1 daireler 146.700 TL'den ,3+1 daireler 188.100 TL'den başlayan fiyatlardan satışa sunuluyor.

Ödeme planı

Satışta yüzde 7 peşinat kullanımı için olanak sağlanırken, bedelin yüzde 25'in tamamlanması için Teknik Yapı Holding tarafından bakiye yüzde 18'lik oran 12,18 ve 24 ay olmak üzere 3 eşit ay şeklinde vadelendiriliyor. Daire bedelinin kalan yüzde 75'i için banka kredisi kullanılabiliyor.

Evora İstanbul İletişim bilgileri

Web : www.evoraistanbul.com

Mail : info@teknikyapi.com

Telefon : 0216 392 95 00

Firma Teknik Yapı
Proje Evora İstanbul
Telefon 0216 392 41 00
Adres Evora İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000