Eroğlu Yapı Platform Merter'i satışa sundu

Eroğlu Yapı Platform Merter'i satışa sundu Eroğlu Yapı, merakla beklenen Merter projesini nihayet satışa çıkardı. Platform Merter adındaki projede fiyatlar 371 bin liradan başlıyor, 3 milyon 640 bin liraya kadar çıkıyor
23.07.2011 - 16:24
Yazı Boyutu

Eroğlu Yapı, daha önce Vakko'dan satın aldığı Merter arsasında inşaatına başladığı Platform Merter projesini dün ön satışa çıkardı. 33 bin 700 metrekare arsa üzerinde yapılan ve ilk etapta bir blokta 111 konutun satışa çıktığı projede fiyatlar 371 bin liradan başlıyor ve 3 milyon 640 bin liraya kadar yükseliyor. Satışa çıktıktan sonra birkaç saat içinde 20 dairenin satıldığı projede 75 metrekare ile 500 metrekare arasında 1+1, 2+1, 3+1, 4+1, 4.5+1 ve 5+1 (penthouse) daireler bulunuyor. Projede yüzde 25 peşinatla 120 aya kadar Vakıfbank ve İş Bankası'ndan kredi kullanılabiliyor. Banka kredilerinde komisyon ve dosya masrafı alınmıyor.

Eroğlu yapı'nın diğer projelerinde olduğu gibi bu projede de KDV, tapu masrafları, harç ve iskan bedelleriyle içinde ocak, bulaşık makinesi, fırın, davlumbazı bulunduğu ankastreler ve portmanto fiyatlara dahil.

Platform Merter'de çok sayıda sosyal ve spor tesislerine yer veriliyor. Projedeki diğer bloğun ise eylül ayında satışa çıkarılması planlanıyor. Eğlence konseptli alışveriş merkezinin de yer alacağı Platform'd inşaatın 30 Mayıs 2013'te tamamlanması planlanıyor. Örnek dairesi hazırlanan ve satış ofisinde  hizmet vermeye başlanan projede inşaat da büyük bir hızla ilerliyor ve temel atılıyor.

Web: http://www.platform-merter.com/

Tel: 444 37 97

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000