Forum İstanbul Evleri’nde 82 bin 500 dolara!

Forum İstanbul Evleri’nde 82 bin 500 dolara! Forum İnşaat ve MDC Turkmall tarafından İstanbul Bayrampaşa'da inşa edilen Forum İstanbul Evleri’nde satışa çıkacak konutlar 82 bin 500 dolardan satılacak
02.09.2010 - 15:13
Yazı Boyutu

  
  
Forum İnşaat ve MDC Turkmall ortaklığıyla İstanbul Bayrampaşa'da yapılan Forum İstanbul Evleri, 28 bin metrekare arsa üzerinde 8 blokta 600 daireden oluşacak. Forum İstanbul Evleri'nde 50, 75 ve 100 metrekarelik dairelerin yanı sıra, 140 metrekarelik çatı dubleksler bulunacak. Forum İstanbul Evleri'nde çatı dubleksler metrekaresi 1650 liradan satılacak.

25 Eylül 2010'dan itibaren satışa çıkarılacak Forum İstanbul Evleri'ndeki dairelerin fiyatlarıysa 82 bin 500 dolar ile 200 bin dolar arasında değişecek. Forum İstanbul Bayrampaşa Evleri'nin 2 yıl içinde tamamlanarak sahiplerine teslim edilmesi planlanıyor.
Forum İstanbul'un bitişiğindeki arsada inşa edilen Forum İstanbul Evleri için 2 binin üzerinde kişiden ön talep alındı.
 
 

Forum İstanbul Evleri iletişim bilgileri
Web: www.yoruminsaat.com.tr
Tel: 0 216 651 93 00


 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Elysium Elit Koşuyolu satışa çıktı!
05.03.2015 13:15
Ofton İnşaat, İstanbul Anadolu Yakası’nın en nezih semtlerinden Koşuyolu’ndaki yeni yaşam projesi Elysium Elit Koşuyolu'nu satışa çıkardı.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000