Japon Evler Haliç’te 99 bin TL’ye! Yeni proje!

Japon Evler Haliç’te 99 bin TL’ye! Yeni proje! Kılıç İnşaat tarafından İstanbul Haliç’te inşa edilecek olan Japon Evler projesinde ev-ofislerin fiyatları 99 bin liradan başlıyor
09.12.2010 - 09:45
Yazı Boyutu

Kılıç İnşaat tarafından İstanbul Haliç Sütlüce'de yapılan Japon Evler'de 25 metrekare ile 99 metrekare arasında farklı büyüklüklerde ev-ofisler bulunuyor. Japon Evler Haliç'te 99 bin liradan başlayan konut fiyatları 420 bin liraya kadar yükseliyor. 7 katlı tek bloktan oluşan Japon Evler Haliç'te 41 ev-ofis ve 7 işyeri yer alıyor.
 
Bahariye Adaları'nın tam karşısında inşa edilecek olan proje ile Haliç arasında hiçbir yapı bulunmuyor.

Japon Evler'in toplam inşaat alanı 600 metrekare. 16 ayda tamamlanarak sahiplerine teslim edilmesi planlanan Japon Evler Haliç, Sütlüce'de Karaağaç Caddesi'nde inşa ediliyor. Japon Evler Haliç, İstanbul Kongre Merkezi, Miniatürk, Hilton Oteli'e yürüme mesafesinde bulunuyor.
 
Japon Evler Haliç projesinde kapalı yüzme havuzu, fitness merkezi ve sauna bulunurken, proje çevresinde yürüyüş ve koşu parkurları,spor ve park alanları bulunuyor.


 
Japon Evler Haliç iletişim bilgileri
Web: http://www.kilicinsaat.net/
E-posta: info@kilicinsaat.net
Tel: 0216 499 16 02-03
Tel: 0532 225 03 25

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
Sektörden Haberler
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000