NEF 163 Levent’te 252 bin liradan başlıyor!

NEF 163 Levent’te 252 bin liradan başlıyor! Nef Flats 163 Levent’te daire büyüklükleri 59 ile 112 metrekare arasında değişirken daire fiyatları 252 bin TL’den başlıyor.
24.08.2010 - 11:56
Yazı Boyutu

Timur Gayrimenkul tarafından Levent'te yapılan Nef 163 Levent projesi 1+1 ve loftlardan oluşuyor. Nef Flats 163 Levent'te daire büyüklükleri 59 ile 112 metrekare arasında değişirken daire fiyatları 252 bin TL'den başlıyor.

Timur Grubu'nun foldhome (katlanabilen evler) fikrinden yola çıkarak yaptığı Nef Flats 163 Levent'te 1+1 bir ev aldığınızda aslında 24 odalı bir eve ait bütün imkanlardan yararlanabiliyorsunuz.

Nef 163 Levent'te kapalı basketbol sahası, sinema salonu, business room ve misafir odaları gibi alanlardan oluşan ‘foldhome' ünitelerinin ücretini ise sadece kullananlar kullandıkları kadar ödüyorlar.

Nef 163 Levent'te, sitede yaşayanların ortak olarak kullanabilecekleri kapalı mini futbol sahası, karaoke odası, sinema salonu, müzik odası gibi alanlar bulunacak. 131 metre yükseklikte inşa edilen ve Mayıs 2012 yılında bitirilmesi planlanan Nef Flats 163 Levent, toplam 308 daireden oluşuyor.

 

Firma Timur Gayrimenkul
Proje Nef Merter 14
Telefon 444 9 633
Adres Nef Merter 14 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sanat sokağa taştı, harika görüntüler ortaya çıktı!
02.03.2015 16:20
Sokak sanatçıları tasarladığı bu eserler için, çevrelerindeki her tür nesneyi çizimleriyle tamamlayarak ilginç ve keyifli görüntüler ortaya çıkarmış.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000