Neva Konutları Çekmeköy'de ilk etap teslim! 140 bin TL

Neva Konutları Çekmeköy'de ilk etap teslim! 140 bin TL Sistaş İnşaat'ın Çekmeköy'deki butik projesiNeva Konutları'nda daire fiyatları 140 bin liradan başlıyor
14.04.2011 - 12:29
Yazı Boyutu

Sistaş İnşaat'ın Neva Konutları projesi, Çekmeköy'deki butik bir proje. Yapımına Mart 2008'de başlanan projenin ilk etap teslimleri yapıldı ve sitede oturum başladı. Projenin ikinci etabı olan 3 blok 40 dairenin yapımına devam ediliyor.

Sitenin ilk etabı 3 blok ve 84 daireden oluşuyor. 2+1,3+1 ve çata dubleksi şeklinde üç farklı daire alternatifi bulunuyor.

Projede yer alan 2+1 100 metrekare daireler konumlarına göre 140 -160 bin TL aralığından, 140 metrekare büyüklüğündeki 3+1 çatı dubleksleri 200 bin TL'den, 123 metrekarelik 3+1 ara kat daireler 189 bin-219 bin TL, 246 metrekarelik 4+2 çatı dubleksleri 360 bin TL'den sahsa sunuluyor.

Neva Konutları Şile yoluna ve yalanda açılacak olan Üsküdar - Ümraniye - Dudullu - Taşdelen metrosuna yakın konumlanıyor. Bölgenin çekim merkezi olan Carrefour ile İkea'nın bulunduğu Meydan AVM'ye olan mesafesi ise 9 kilometre. Ayrıca dairelerde doğalgaz kombi, ısıcamlı PVC, laminat parke, aspiratör özel mutfak dolabı ve iç duvarlarda alçıpan kullanılmış. Sitedeki sosyal donanlar arasında basketbol sahası, tenis kortu, yürüyüş parkuru, çocuk oyun parkı bulunuyor.

Satış tutarlarının tamamının peşin alındığı projede, vadeli satışlar için Anadolubank ve Ziraat Bankası ile anlaşmalar bulunuyor. Projeden yüzde 0.95'lik faiz ile banka kredisinden de yararlanabiliniyor.

 

Web: www.sistasnevakonutlari.com

E-posta: satis@sistasinsaat.com.tr

Tel : 0216 312 89 01 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000