Nşehir Esenyurt Özyurtlar'da 109 bin TL'ye 2+1!

Nşehir Esenyurt Özyurtlar'da 109 bin TL'ye 2+1! Nşehir'de 1+1'ler 70 metrekare, 2+1'ler 70-82 metrekare, 3+1'ler ise 140 metrekare şeklinde tasarlandı
12.11.2012 - 10:46
Yazı Boyutu

Esenyurt Nşehir'de 1 oda 1 salon evlerin fiyatları 89 bin TL'den, 3 oda 1 salon evlerin fiyatları ise 169 bin TL'den başlıyor. Arsa alanı 30 bin 188 metrekare olarak belirlenen proje, Esenyurt'ta inşa ediliyor.

 
Özyurtlar İnşaat tarafından yükselen Nşehir, 13 katlı 7 bloktan meydana geliyor. Konut alanı 53 bin 457 metrekare olan sitede, 137 adet ticari birimden oluşan bir de çarşı yer alacak. Projede, 2 oda 1 salon evlerin fiyatları 109 bin TL'den başlayarak 149 bin TL'ye kadar yükseliyor.
 
 
Nşehir'de 1+1'ler 70 metrekare, 2+1'ler 70-82 metrekare, 3+1'ler ise 140 metrekare şeklinde tasarlandı. 187 bin 931 metrekare ticari alana sahip projede, inşaat alanı ise 89 bin 419 metrekare. 
 
 
Özyurtlar Nşehir Esenyurt'a yüzme havuzu, futbol sahası, basketbol sahası, çocuk oyun alanları, yeşil alanlar, çardaklar mevcut. Özyurtlar inşaat yaptığı projeler konumu ve merkeze yakınlığıyla yeni hayatınızı düşündüğünüzden de renkli ve keyifli bir yaşam kalitesi sunacak.
 
Nşehir Esenyurt İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.nsehiresenyurt.com/
Telefon: 444 4 027
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Özyurtlar İnşaat
Proje N Şehir Esenyurt
Telefon 444 4 027
Adres N Şehir Esenyurt Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000