Beko derin dondurucular sayesinde yemekler hep taze!

Beko derin dondurucular sayesinde yemekler hep taze! Beko derin dondurucu evinizin vazgeçilmezi olmaya aday. Yiyecekleri dondurarak uzun süre taze kalmalarını sağlayan Beko 3234 CF derin dondurucu contasındaki antibakteriyel katkı maddesi sayesinde, kapak kenarlarında bulunan contanın yüzeyinde bakteri ve küf oluşumu engeller ve yiyeceklerin daha sağlıklı ve taze kalabileceği hijyen ortamı sağlar
25.07.2012 - 13:09
Yazı Boyutu

Beko derin dondurucu evinizin vazgeçilmezi olmaya aday. Yiyecekleri dondurarak uzun süre taze kalmalarını sağlayan Beko 3234 CF derin dondurucu contasındaki antibakteriyel katkı maddesi sayesinde, kapak kenarlarında bulunan contanın yüzeyinde bakteri ve küf oluşumu engeller ve yiyeceklerin daha sağlıklı ve taze kalabileceği hijyen ortamı sağlar.

A+++ enerji sınıfında bulunan (%48 daha az elektrik tüketimi ; 237 kwh yerine 124 kwh) ve 232 litre hacme sahip ürün üstten kapaklı olması dolayısıyla da kolay kullanım imkanı sunuyor. iç aydınlatması bulunan Beko derin dondurucu sıcaklık kontrol paneli, saklama sepeti ve hızlı dondurma özelliğine de sahip. Ayrıca ürün elektrik kesilmesi durumunda 67 saat yiyecekleri taptaze muhafaza ediyor.

Beko 3234 CF derin dondurucu aynı zamanda, -15C ortam sıcaklığında bile problemsiz çalışma, 24 saatte 15 kg dondurma kapasitesi, 38 dBA ses seviyesi ile sessiz çalışma gibi özellikleriyle de öne çıkmaktadır.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Multikent, ev alan kadınların masraflarını karşılayacak!
06.03.2015 17:11
Ulak Grup bünyesinde yer alan Multikent, Dünya Kadınlar Günü’nde alan kadınların yeni evlerinin taşınma, çilingir ve DASK masraflarını karşılayacak.
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000