Vadi İstanbul projesinde 783 bin liraya 3 oda 1 salon!

Vadi İstanbul projesinde 783 bin liraya 3 oda 1 salon! Tamamı 3 bin konuttan oluşan Vadistanbul'un ciro hedefi 2 milyar 500 milyon dolar.
11.04.2013 - 08:25
Yazı Boyutu

1 milyon 200 metrekarelik inşaat alanına sahip olan Vadistanbul, Invest İnşaat, Aydınlı Grup ve Artaş İnşaat tarafından hayata geçiriliyor. 3 etaptan meydana gelen Vadistanbul'un ilk etabı 1.111 konut ile 8 bloktan meydana geliyor. Konut teslimlerinin 2014 Kasım'ında başlayacağı Vadistanbul'un ilk etap yatırım maliyeti 300 milyon lira olarak açıklandı.

Akbank, Türkiye İş Bankası, Garanti Bankası, KuveytTürk, Vakıfbank ve Odeabank ile anlaşmalı olan Vadistanbul projesinde 1+1'lerin en düşük fiyatı 423 bin TL, en yüksek fiyatı 562 bin TL, 2+1'lerin en düşük fiyatı 651 bin TL, en yüksek fiyatı 1 milyon 102 bin TL, 3+1'lerin en düşük fiyatı 783 bin TL, en yüksek fiyatı 1 milyon 279 bin TL, 4+1'lerin en düşük fiyatı 1 milyon 114 bin TL, en yüksek fiyatı 1 milyon 860 bin TL, 5+1 dublekslerin en düşük fiyatı 2 milyon 10 bin TL, en yüksek fiyatı ise 2 milyon 64 bin TL şeklinde belirtildi.

7/24 güvenlik noktalarından kontrol altında olan Vadistanbul içerisinde; fitness salonu, sauna, buhar banyosu, dinlenme salonu, tenis sahası, lounge - club, açık ve kapalı yüzme havuzu, tenis sahası, market ve ticari üniteler, basketbol ve çocuk oyun alanları sıralanıyor.

Ayazağa'daki eski Evyap Fabrikası'nın arazisine kurulan Vadistanbul'un mimari tasarımı Som ve 2 Design Group imzasını taşıyor.

Vadistanbul İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.vadistanbul.com
Telefon: 444 53 35
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000