EGE'NİN ÇEHRESİ DEĞİŞİYOR

EGE'NİN ÇEHRESİ DEĞİŞİYOR "Manhattan" projesi diye ünlenen İzmir Yeni Kent Merkezi çalışmaları kapsamında inşaat sektörünün devleri, kenti yükseltmek için gün sayıyor.
24.10.2011 - 10:56
Yazı Boyutu

2 milyar doları bulacak olan 7-8 projenin hayata geçmesinin ardından, toplam yatırımın 10 milyar doların üzerine çıkacağı tahmin ediliyor.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu "7.5 senedir devam eden yeni kent merkezi planlaması bitmiş oldu. Hayırlı olsun" dedi.

Kocaoğlu, "5 bin dönümlük bir alanda AVM"ler oteller, rezidanslar... İzmir hizmet ve turizm sektörlerinde ayağa kalkacak" diye konuştu.

Avrupa'nın en yüksek beşinci ikiz kulesinin 30 ayda tamamlanması planlanıyor. İnşaatında bin kişiye istihdam sağlanacak.

Folkart Towers 200 metre yüksekliğinde olacak. Megapol Grubu da İzmir'in en yüksek kulesi projesini açıkladı. Kule 50 kattan oluşacak.

Kavuklar İnşaat tarafından yapılan akıllı bina ise Bayraklı Tower. Binanın yüksekliği 100 metreyi aşan toplam 27 kattan oluşuyor.

Türkiye İş Bankası'nın iştiraki olan İş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı, iki gökdelenin temelini bu yıl sonunda atacak.

Remzi Doğan, sahibi olduğu Altınbaşak Un Fabrikası'nın 10 bin metrekarelik arsasına 24 katlı iki gökdelen dikmeyi planlıyor.

Akşam

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000