Bulut İnşaat Yapı Evviva Yaşam Merkezi’ni satışa sunuyor!

Bulut İnşaat Yapı Evviva Yaşam Merkezi’ni satışa sunuyor! Bulut İnşaat Yapı, Beylikdüzü'nde inşa ettiği Evviva Residence projesinin ardından Evviva Yaşam Merkezi projesini satışa sunuyor
07.11.2010 - 15:11
Yazı Boyutu

 

Bulut İnşaat Yapı Beylikdüzü'nde yaptığı Evviva Residence projesinden sonra yeni bir projeyi daha satışa sunuyor. Evviva Residence projesinde uygun fiyatlı konutlarıyla dikkat çeken Bulut İnşaat Yapı'nın, yine Beylikdüzü'nde inşa edeceği Evviva Yaşam Merkezi adındaki projesinde konutlar metrekaresi yaklaşık 1000 TL'den satılacak.

Evviva Yaşam Merkezi'nde 66 bin 300 liradan başlayan konut fiyatları 178 bin 500 liraya kadar yükselecek. Evviva Yaşam Merkezi'nde firma bünyesinde yapılacak ödeme planına göre aylık taksitler ise 650liradan başlayacak. Evviva Yaşam Merkezi'nde ayrıca 60 ay sıfır faizle ödeme seçeneği sunulacak.

Evviva Yaşam Merkezi'nde inşaatın 2012 Aralık sonunda tamamlanarak sahiplerine teslim edilmesi planlanıyor.

Evviva Yaşam Merkezi fiyat listesi
E tipi 65 metrekare 1+1 daire 66.300 TL
D tipi 95 metrekare 2+1 daire 96.900 TL
B tipi 105 metrekare 2+1 cumbalı daire 107.100 TL
A tipi 157 metrekare 3+1 ön cephe daire 160.140 TL
A tipi 175 metrekare 3+1 teraslı daire 178.500 TL

 

Beylikdüzü Evviva evleri iletişim bilgileri
Web: http://www.bulutinsaatyapi.com/
Web: http://www.evvivaevleri.com/
E-posta: info@evvivaevleri.com
Tel: 0 212 853 27 91 - 93 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000