Bizim Evler 3’te 130 bin liraya daire!

Bizim Evler 3’te 130 bin liraya daire! Bizim Evler 3 projesindeki dairelerin fiyatı 130 bin liradan başlıyor. Bizim Evler 3 projesinde 676 konut bulunuyor
24.05.2010 - 01:56
Yazı Boyutu


 
Ispartakule'de 724 konutluk Bizimevler 1'i tamamlayıp satan, ardından 522 konutluk Bizimevler 2'yi de bitirme aşamasına gelen İhlas İnşaat, aynı bölgede 676 dairelik Bizimevler 3'e start verdi. Bizim Evler- 3 projesindeki dairelerin fiyatı 130 bin liradan başlıyor.

Bizim Evler 3, İhlas İnşaat Grubu, Emlak Konut GYO ile ‘arsa satışı karşılığı gelir paylaşımı işi' olarak hayata geçirecek. Toplam arsa alanı 57 bin 133 metrekare büyüklüğünde olan Bizim Evler 3'ün toplam inşaat alanı ise 85 bin 700 metrekare.
 
Bizim Evler 3'te 76 adet 1+1, 236 adet 2+1, 220 adet 3+1, 144 adet 4+1 konut yer alacak. Bizim Evler 3'teki konutlar 2011 sonunda sahiplerine teslim edilecek.

Bizim Evler 3 fiyat listesi

Daire tipi

Adedi

Başlangıç fiyatı (TL)

1+1

76

130.000

2+1

236

163.000

3+1

220

244.000

4+1

144

275.000


 
Bizim Evler 3 iletişim bilgileri
Web: www.bizimevler.com.tr
E-posta: bilgi@bizimevler.com.tr
Tel: 0212 405 12 12
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa’nın İnegöl ilçesinin deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000