İSTANBUL CITY ÇERKEZKÖY

İSTANBUL CITY ÇERKEZKÖY Palmiye Grup tarafından İstanbul Çerkezköy'de gerçekleştirilen İstanbul City projesinde yüzde 10 indirimle ve 58 bin 500 liradan başlayan fiyatlarla daire sahibi olmak mümkün.
11.11.2011 - 17:02
Yazı Boyutu

Palmiye Grup tarafından Çerkezköy Kızılpınar'da 26 bin metrekare alan üzerinde inşa edilen İstanbul City projesi 11 katlı 12 adet blokta toplam 650 adet daireden oluşuyor.

F
İYATLAR

Çerkezköy Kızılpınar'da hayata geçirilen İstanbul City'de 1+1, 2+1, 3+1 ve 5+1 dubleks seçenekleri bulunan İstanbul City'de 1+1 daireler 1+1 daireler 58 bin 500 TL'den, 2+1 daireler 99 bin TL'den, 3+1 daireler 116 bin 100 TL'den, 5+1 dubleks daireler ise 196 bin 200 TL'den başlayan fiyatlarla satılıyor.

ÖDEME SEÇENEKLERİ

Palmiye Grup tarafından duyurulan yeni bir kampanyaya göre banka, kefil, faiz ve ara ödemesiz konut sahibi olunabilirken, peşinat tutarları istenilen oranda ödenebiliyor.

Yüzde 10 indirimin uygulandığı projede 60 ile 84 aya varan taksitlendirmelerde vade farkı istenmiyor.

İstanbul City'nin sosyal olanakları arasında; 24 saat güvenlik, 24 saat ambulans hizmeti, 7/24 kamera takip sistemi, kapalı yüzme havuzları, saunalar, fitness centerlar, çocuk kreşi, çocuk eğlence dünyası, güzellik salonu, 700 m2 market,kurumsal kafe ve mağaza zincirleri,tenis kortu, basketbol ve futbol sahası, süs havuzları,açık alanlarda 3 ayrı noktada çocuk parkı otoparklar bulunuyor.

İstanbul City İletişim Bilgileri

Web: www.istanbulpalmiyegrup.com

Telefon : 0212 325 83 23

Mail : istanbulcity@istanbulpalmiyegrup.com

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000