Asma Bahçeler İzmir’de doğal yaşama merhaba!

Asma Bahçeler İzmir’de doğal yaşama merhaba! Narlıdere’de Tanyer İnşaat, Asma Bahçeler projesi ile sektöre yeni bir soluk getiriyor.
27.06.2012 - 15:11
Yazı Boyutu

Narlıdere'de otoparklı, havuzlu, özel güvenlikli, konforlu ve prestijli çok özel sitelerle buluşturan ilk firmalardan biri olan ve bugüne değin yüzlerce aileyi ev sahibi yapan Tanyer İnşaat; bugün de konumu, mimarisi ve sosyal olanakları ile adından söz ettiren Asma Bahçeler projesi ile sektöre yeni bir bakış açısı getiriyor.

Tanyer İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Münir Tanyer, Asma Bahçeler'in doğa harikası bir alanda yükseldiğini söyledi, şu bilgileri verdi: "Bir yanı uçsuz bucaksız Ege, bir yanı sonsuzluk hissi veren vadi, karşısı göz alabildiğine ormanla çevrili Asma Bahçeler. Terasları, bahçeleri ve peyzaj alanları ile birlikte ev sahiplerine sınırsız bir doğa vadediyoruz.

Asma Bahçeler, bir yandan İzmir'in tüm olanaklarını kolayca yaşama fırsatı sunarken, diğer yandan da şehrin karmaşasından uzaklaşma olanağı veriyor. En yeni ve en gl yapı teknikleri ile inşa edilen projemiz hakkında ayrıntılı bilgi almak ya da bambaşka bir yaşama yatırım yapmak isteyen İzmirlileri satış ofisimize bekliyoruz."

Sabah Egeli

Firma Tanyer İnşaat
Proje Asma Bahçeler
Telefon 0232 238 27 57
Adres Asma Bahçeler Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Multikent, ev alan kadınların masraflarını karşılayacak!
06.03.2015 17:11
Ulak Grup bünyesinde yer alan Multikent, Dünya Kadınlar Günü’nde alan kadınların yeni evlerinin taşınma, çilingir ve DASK masraflarını karşılayacak.
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000