Agena Park’ta 60 ay sıfır faizle! Hemen teslim!

Agena Park’ta 60 ay sıfır faizle! Hemen teslim! Kumuşoğlu İnşaat projesi olarak Esenyurt'ta inşa edilen Agena Park’ta yeni bir kampanya başlatıldı
21.04.2011 - 13:11
Yazı Boyutu

Kumuşoğlu İnşaat projesi olarak Esenyurt'ta inşa edilen Agena Park'ta yeni bir kampanya başlatıldı.

Kampanyaya göre, hiç peşinat ödemediği gibi 60 ay vadede sıfır faizle ödeme yapılabiliyor. Konut bedelinin yüzde 15'i 2011 yılının haziran ayında, yüzde 15'i de 2011 yılının eylül ayında ödeniyor.

Agena Park'ta 100-116 metrekare 1+1'ler 155 bin TL ile 165 bin TL arasında; 115-128 metrekare 2+1'ler 175 bin TL ile 198 bin TL arasında; 153-167 metrekare 3+1'ler 196 bin TL ile 253 bin TL arasında değişen fiyatlarla müşterilerine sunuluyor.
 

Projede yer alan 218 ile 231 metrekarelik 4+1 evlerin yüzde 18 KDV'sini Kumuşoğlu İnşaat ödüyor. Bu daire tiplerinin fiyatları ise 360 bin TL'den başlıyor, 445 bin TL'ye kadar yükseliyor. 2007 yılında Esenyurt'ta yapımına başlanan Agena Park'ta, konut teslimleri ve yaşam 2009 yılında başladı. 

 

Agena Park Evleri iletişim bilgileri
Web: http://www.agenapark.com/
E-posta: agena@agenapark.com
Tel: 0 212 450 25 50

Firma Kumuşoğlu İnşaat
Proje Agena Park
Telefon 0212 450 25 50
Adres Agena Park Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Emaar, Cheesecake Factory'yi İstanbul'a getiriyor
28.02.2015 10:03
Emaar Square AVM, Amerikan zinciri Cheesecake Factory’nin Türkiye’deki ilk şubesine ev sahipliği yapacak.
Küçük mekanlarda yaşamak isteyenlere 30 harika ev!
27.02.2015 15:33
Büyük evler yerine, minik bir yuva tercih edenler bu evlere bayılacaklar...
Konut fiyat endeksi 1,04 arttı!
27.02.2015 16:11
Türkiye Konut Fiyat Endeksi, 2014 yılı aralık ayında yüzde 1,04 artarak 170,01'e yükseldi.
Attığınız pet şişelerden ev bile yapabilirsiniz!
24.02.2015 17:27
Doğaya zarar veren pet şişelerin şaşırtıcı dönüşümlerini emlaktasondakika.com olarak sizler için hazırladık.
Bu numara ararsa açmayın!
27.02.2015 11:36
0888222200* numaralı telefondan gelen aramayı sadece yanıtlamak bile faturaya 40 lira ücret eklenmesine neden oluyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000