Royal Park Residence Kurtköy’de hemen teslim!

Royal Park Residence Kurtköy’de hemen teslim! Kuryap ve Royal İnşaat tarafından İstanbul Kurtköy’de inşa edilen Royal Park Residence’da inşaat tamamlanırken konutlar hemen teslim ediliyor. Dairelerin en düşük ve yüksek metrekare fiyatı 1750 – 2 bin dolar+KDV arasında bulunuyor
07.12.2010 - 16:40
Yazı Boyutu


Kuryap ve Royal İnşaat tarafından tarafından Kurtköy Formula 1 Yolu üzerinde yer alan Royal Park Residence, iki etaptan oluşuyor. İlk etabı Royal Flat daire ve Royal Villa'dan, ikinci etap ise Teras Evler'den oluşuyor.

İnşaatı biten ve satışları devam eden Royal Park Residence'da 224 bağımsız  bölüm bulunuyor. 64 adet daireden oluşan projenin ilk etabı Royal Flats'ta; 2+1 (net 140 metrekare)  3+1 (net 182metrekare) daire seçenekleri yer alıyor.

72 adet villanın olduğu Royal Villa'da ise 3 Katlı (bodrumlu) (net 410 metrekare) ve 2 Katlı (net 270 metrekare) seçenekler mevcut.  Projenin ikinci etabı Teras Evler'de ise 3+1 (156 - 128 metrekare),1+1 (71 metrekare) daireler yer alıyor. Dairelerin en düşük ve yüksek metrekare fiyatı 1750 – 2 bin dolar+KDV arasında bulunuyor.

Proje kapsamındaki dairelerde Franke markalı ankastre mutfak ve beyaz eşyaların tümü yer alıyor. Her odada kapılarla aynı renk olan, meşe rengi gömme dolap bulunuyor. Mutfak dolapları ve gömme dolapları Demo Dekarasyon'a ait. Projede Amine Ariket  parke, Duravit markalı vitrifiyeler, Vives seramik, Jacuzzi marka banyo küveti, Viessman yoğuşmalı kombi, Mitsibushi inverter klima bulunuyor.

Royal Park Residence iletişim bilgileri
Web www.royalistanbul.com.tr
Tel: 0 216 677 16 05
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
Sektörden Haberler
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sanat sokağa taştı, harika görüntüler ortaya çıktı!
02.03.2015 16:20
Sokak sanatçıları tasarladığı bu eserler için, çevrelerindeki her tür nesneyi çizimleriyle tamamlayarak ilginç ve keyifli görüntüler ortaya çıkarmış.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000