Vakıfbank’tan satılık gayrimenkuller

Vakıfbank’tan satılık gayrimenkuller Vakıfbank, 35 ildeki gayrimenkullerini satışa çıkardı
24.06.2010 - 23:07
Yazı Boyutu

 

 
Vakıfbank tarafından satışa çıkarılan gayrimenkuller Karabük, Kars, Kırklareli, Kilis, Kocaeli, Konya, Afyonkarahisar, Amasya, Ankara, Osmaniye, Sakarya, Samsun, Siirt, Antalya, Balıkesir, Bartın, Bitlis, Bolu, Adana, Bursa, Çanakkale, Çorum, Diyarbakır, Gaziantep, Isparta, İstanbul, İzmir, Kahramanmaraş, Kütahya, Malatya, Manisa, Mersin, Muğla, Ordu ve Tekirdağ' da bulunuyor.
 
Satışa sunulan taşınmazlar mesken, arsa, bahçeli kerpiç ev, çatı aralı konut, asma altı dükkan, dükkan, dubleks mesken, kargir bina, tarla, daire, depolu dükkan, tripleks mesken, işyeri, besi damı, bağ, lojman binası, büro, demir çelik fabrikası, hayvan barınağı, harman yeri, kargir depo, iki katlı otel ve arsa, fındık bahçesi gibi bir çeşitliliğe sahip. Vakıfbank tarafından satışa çıkarılan gayrimenkuller tahmini bedelleri 2 bin liran başlıyor ve 3 milyon 220 bin liraya kadar çıkıyor.
 
Vakıfbank'ın sattığı gayrimenkullerin ihalesine girenlerin teklifleri kapalı zarf usulüyle vermeleri gerekiyor. İlk teklif değerlendirme tarihi ise 10 Temmuz 2010 olarak belirlenirken, sonraki teklifler her ayın 10'u, 20'si ve 30'una kadar verilecek. Gayrimenkullere verilen teklifler belirtilen tarihlerden sonra açılarak değerlendirmeye alınacak.


İletişim

Web: www.vakifbank.com.tr

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000